Všeobecné obchodní podmínky

Andrea Svobodová - Salon Le Sens, IČ: 08203814

Platný od 1.6.2019 (aktualizace 1.1.2025)


Základní ustanovení

Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a provávajícím produktů (služby uvedené na www.salonlesens.cz v provozovně Horní 3188, Havlíčkův Brod) a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů.

Provozovatel poskytuje kosmetické služby a prodej na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

Objednáním konkrétního termínu ošetření, dárkového poukazu nebo nákupem produktů (osobně, telefonicky, emailem, SMS) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.

Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.

Objednávka služeb

Termín návštěvy

Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, emailem). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.

Přeobjednání

Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte o tom předem telefonicky, emailem, nejpozději však 24 hodin před zahájením ošetření.

Pokud Vaši návštěvu zrušíte v den objednané procedury, nebo se na proceduru nedostavíte, bude Vám účtováno 500Kč storno poplatek. Bohužel v tak krátkém časovém úseku už nemám možnost obsadit místo jinou klientkou.

Pozdní příchod

Dostavíte-li se se zpožděním, bude vaše ošetření zkráceno, tak aby mohl být obsloužen zákazník, který je objednán po vašem ošetření v čase, na který je objednán.

Dárkové poukazy

Platnost poukazu je omezena na minimálně 6 měsíců (od následujícího 1.dne v měsíci) - termín platnosti je vždy uveden na poukazu. Termín ošetření je vždy nutné si předem rezervovat na tel. čísle 728 039 466 nebo na e-mailu salonlesens@gmail.com. Pokud zrušíte termín DO 24 hodin před rezervací, je možné se přeobjednat (platnost poukazu se neprodlužuje), přeobjednání je možné pouze jednou. Pokud zrušíte termín MÉNĚ NEŽ 24 hodin před rezervací, poukaz PROPADÁ BEZ NÁROKU na náhradu (pokud je hodnota poukazu víc než 1000Kč, snižuje se hodnota o 1000Kč za 1 zrušenou rezervaci). Poukaz není možné vyměnit za hotovost nebo nákup kosmetických produktů. Zakoupením poukazu nebo rezervací termínu, souhlasíte s uvedenými podmínkami.

Odmítnutí služby

Procedura může být odmítnuta v těchto případech:

  • zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření
  • zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
  • zákazník se dostaví na ošetření se zdravotními problémy
  • zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu

Osobní věci a cennosti

Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.

Ceníky

Ceníky jsou k nahlédnutí v salonu a na webových stránkách provozovatele. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do pátku. Nejsem plátce DPH.

Prodej produktů

Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené a to v zákonné době a zákonným způsobem.

Reklamace služeb

Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník BEZODKLADNĚ a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.

Platnost a účinnost

Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.6.2019.